Rezultatele învăţării


Rezultate ale învăţării (cunostinte, abilitati, atitudini, comportamente si valori) reprezintă ceea ce o persoană cunoaşte, înţelege și este capabilă să facă.

De ce sunt importante rezultatele învățării? (RÎ/LO)

Beneficiile potenţiale ale descrierii calificării prin rezultate ale învățării în educație și formare profesională au fost pe larg recunoscute la nivel european.

Rezultatele învăţării:
  • furnizează un „limbaj comun” între partenerii din diferite ţări, asupra curriculum-ului şi a principiilor pedagogice din diferite ţări;
  • trebuie formulate concis, fără ambiguităţi;
  • trebuie formulate cu ajutorul unor verbe de acţiune;
  • se raportează la descriptorii nivelului de calificare;
  • trebuie să fie observabile şi măsurabile;
  • trebuie să încurajeze participarea activă a cursanţilor la procesul de învăţare și evaluare.

 


AGENTIA NATIONALA
PENTRU PROGRAME COMUNITARE IN
DOMENIUL EDUCATIEI SI FORMARII PROFESIONALE
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII STIINTIFICE
    ADRESA NOASTRA
Splaiul Independentei, nr. 313,
Biblioteca Centrala a Universitatii Politehnica Bucuresti,
Corp A, etajul 1, Sector 6, 060042, Bucuresti, Romania