Etapa 3



Această etapă presupune multă muncă, în parteneriat, pentru abordarea unor aspecte tehnice care să asigure condițiile ca perioada de mobilitate să poată furniza rezultatele dorite ale învățării. Pentru aceasta trebuie parcurși următorii pași:
  • identificarea/descrierea rezultatelor învăţării;
  • stabilirea:
    • activităților de învățare și a sarcinilor de lucru ale participanților;
    • conţinuturilor pe care se bazează activitățile de învățare în perioada de mobilitate (ex. curriculum);
    • dovezilor necesare pentru demonstrarea rezultatelor învăţării obținute în mobilitate;
    • procesului de evaluare cu caracteristicile sale:
      • cine va evalua elevii/cursanţii ?
      • cum vor fi evaluate rezultatele învăţării şi în ce context?
      • unde va avea loc evaluarea?
      • ce documente vor demonstra că rezultatele învăţării au fost atinse?
      • ce proceduri vor fi folosite pentru asigurarea calităţii evaluării?
      • cum vor fi înregistrate rezultatele evaluării?
    • proceselor de validare și recunoaștere a rezultatelor învățării.


AGENTIA NATIONALA
PENTRU PROGRAME COMUNITARE IN
DOMENIUL EDUCATIEI SI FORMARII PROFESIONALE
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII STIINTIFICE
    ADRESA NOASTRA
Splaiul Independentei, nr. 313,
Biblioteca Centrala a Universitatii Politehnica Bucuresti,
Corp A, etajul 1, Sector 6, 060042, Bucuresti, Romania