Etapa 1


  • Aplicarea principiilor ECVET, în comparație cu alte parteneriate în care perioada de mobilitate nu este recunoscută, cere mult timp, energie și angajament.
  • Pentru a înțelege rolurile pe care le au în țări partenere diferitele instituții competente, organizațiile interesate de dezvoltarea de parteneriate trebuie să afle:
    • cine și în ce condiții are competența de a:
      • defini și/sau descrie unități de rezultate ale învățării,
      • aloca puncte de credit ECVET și prin ce metodă,
      • evalua rezultatele învățării,
      • valida și recunoaște credite ECVET acordate în altă țară,
    • diferențele și asemănările dintre rezultatele învățării conform standardelor din țara gazdă și cea de trimitere,
    • cum trebuie să fie efectuată și înregistrată validarea și recunoașterea creditului obținut în altă țară


AGENTIA NATIONALA
PENTRU PROGRAME COMUNITARE IN
DOMENIUL EDUCATIEI SI FORMARII PROFESIONALE
MINISTERUL EDUCATIEI SI CERCETARII STIINTIFICE
    ADRESA NOASTRA
Splaiul Independentei, nr. 313,
Biblioteca Centrala a Universitatii Politehnica Bucuresti,
Corp A, etajul 1, Sector 6, 060042, Bucuresti, Romania